Check out my Ebook & other Digital Products

Thursday, November 26, 2020

Jom dapatkan ebook tentang motivasi jodoh bertajuk enjoy! kembara bertemu bahagia by suffiyarose

 

Ebook tentang kembara jodoh by Suffiyarose
Assalammualaikum semua,

Di entry kali ini saya ingin mempromosikan ebook saya yang bertajuk Enjoy! Kembara Bertemu Bahagia.

Ebook saya ini akan disukai oleh pembaca-pembaca yang masih single. Mereka yang berusaha dengan cara yang diredhai Allah tetapi masih belum bertemu jodoh. Mereka yang memahami bahawa terdapat pelbagai cabaran dan kebahagiaan didalam penantian jodoh itu. 

Ebook saya ini juga ada diselitkan unsur-unsur humor atau jenaka. Pastinya, ebook saya ini straight to the point and straight to the heart. Ia menusuk hati dengan kata-kata yang ringkat, padat dan tepat ke hati. 

Saya mengajar cara-cara membahagiakan diri sementara menunggu jodoh tiba, mengenalpasti atau mengintai bagaimana orangnya jodoh anda nanti. 

Ebook saya ini adalah tentang panduan-panduan kembara jodoh cara Islamik. Tiada unsur-unsur menganjur kepada pacaran atau perkara-perkara yang mengundang murka Allah Lord of the Heavens and Earth. Oleh itu, saya kongsikan mengapa berpacaran itu menyebabkan semakin banyak perceraian pada zaman sekarang ini.

Jika anda berminat untuk membeli ebook saya ini, boleh lah message ke IG 

https://www.instagram.com/jodohquotes_dan_motivasimuslim/

Harganya RM 22.00 dalam bentuk PDF.

Snippet dari ebook enjoy! kembara bertemu bahagia by Suffiyarose.

No comments:

Post a Comment