Check out my Ebook & other Digital Products

Wednesday, February 10, 2021

Shah Real Property Consultants- Mari berkenalan dengan Firma Penilai dan Agen Hartanah Berdaftar di Subang Jaya.

Assalammualaikum para pembaca sekalian. Entri kali ini saya ingin kongsikan tentang perkhidmatan penilaian dan pemasaran hartanah yang di tawarkan oleh syarikat dimana saya bekerja yang dikenali sebagai Shah Real Property Consultants. Syarikat ini berpengkalan di Subang Jaya dan di miliki oleh Encik Idzwan Izuddin Shah.
Jika anda ingin mendapatkan perkhidmatan menilai hartanah anda samada untuk pelbagai tujuan diantaranya re-financing, pengambilan balik tanah, percukaian dan insurans, atau untuk menjual dan membeli hartanah, bolehlah hubungi kami.
Firma penilaian dan agen hartanah ini telah memulakan operasi pada tahun 2019. Walaubagaimanapun, Penilai Berdaftar yang memiliki firma ini adalah merupakan Penilai yang sudah berkecimpung dalam industri ini selama lebih 18 tahun (awam dan swasta).
Saya pula adalah Penilai Percubaan yang berdaftar dengan Lembaga Penilai, Agen Hartanah, Penaksir dan Pengurus Hartanah dan nombor pendaftaran saya adalah PV 504.
Jika ada mempunyai sebarang pertanyaan tentang hartanah dari pembelian, penjualan dan penilaian, boleh lah menghubungi Shah Real Property Consultants di talian 03-5889 6314. Atau boleh layari FB Page @srpropertyconsult dan IG @sr.property.consultants. Anda juga boleh bertanya kepada saya dan saya akan cuba menolong anda.

No comments:

Post a Comment