Check out my Ebook & other Digital Products

Tuesday, August 1, 2017

Simple tapi Sampai! Dapatkan ebook Enjoy! Kembara Bertemu Bahagia by Suffiya Rose

Assalammualaikum dan selamat sejahtera para pembaca sekalian,

Jika anda tercari-cari ebook tentang jodoh yang simple tetapi sampai ke hati, anda digalakkan untuk membeli ebook ini. Maklumbalas antara para pembaca adalah seperti berikut:


1. " Penulisan yang paling jujur tentang jodoh yang pernah saya baca. Ebook ini menjawab pelbagai persoalan yang bermain diminda dan hati saya. Ringkas tetapi padat dan sampai ke hati pembaca. Terdapat juga quotes yang berilustrasi menarik dan original."
-Zayda.N, Registered Nurse, Malaysia-


2. "It's light, humour injected, faith evoking and debonair. I like it that the Author actually engaging with the reader eventhough the reader is monologue-ing the structured points."
-Diana Osman, Physiotherapist, Singapura-

Note: Quote tidak terdapat didalam ebook
3."Buku ini sesuai untuk semua lapisan umur, tidak kira yang telah atau belum bertemu jodoh. Penyampaiannya menarik dan mampu mencuit hati pembaca dengan cara yang tersendiri. Apa yang penulis hadapi, sebenarnya semua orang yang mencari jodoh juga hadapi. Langkah-langkah yang terdapat di Chapter 4 memang betul-betul boleh di gunapakai. Kenapa waktu saya bujang dulu, tidak ada buku seperti ini?"
-Baiti Hassan, Johor Bharu, Malaysia-

4. Sangat bermanfaat dan tip-tip nya amat membantu. Walaupun saya sudah berumahtangga, setelah membacanya, saya termotivasi untuk memperbaiki hubungan yang lebih baik dengan teman hidup saya. Daya penulisan Penulis hebat kerana saya merasakan sepertinya Penulis sedang bercakap dihadapan saya. Isi kandungan dan lukisan yang terdapat di ebook ini boleh saya katakan tahap A.                                 -Nizam Ali, Subang, Career Coach-
    
5. It was written with sincerity. It took me down the memory lane in muhasabah myself. The book opens the space in me to evaluate the relationship and happiness I'm holding- do we really surrender ourselves to the Almighty for our happiness gained or do we really appreciate the happiness granted by Allah. Though the title seems focusing on those who is seeking for jodoh but frankly the whole journey caters deeper steps in self sustainability. Well don! - Masturah Amin, Shah Alam, Lawyer-




"Bertemu jodoh itu suatu pengembaraan, bukan perlumbaan"
-Suffiya Rose-




No comments:

Post a Comment