Check out my Ebook & other Digital Products

Friday, August 10, 2012

Jom mahirkan membaca Al-Quran..

Sejak akhir-akhir ini saya sering terdengar iklan tentang Belajar Al-Quran kaedah Al-Baghdadi. Baru sebentar tadi saya melayari internet bagi mendapatan maklumat. Banyak sangat info dalam satu website membuatkan saya pening. Oleh itu, saya berhasrat untuk terus ke cawangan yang berdekatan, dengar penjelasan betul-betul barulah puas hati, betul tak?

Selalu kita dengar kelas membaca Al-Quran kebanyakannya adalah untuk kanak-kanak. Tetapi apabila saya dapat tahu ada juga kelas untuk dewasa, apa lagi..saya pun terus cari tahu. Harap saya bolehlah lebih memahirkan dan memantapkan bacaan saya.

Anda bagaimana? Jom kita mula belajar membaca Al-Quran dengan lebih baik...



by Michael Rose 2012

No comments:

Post a Comment